نام شرکت The Benchmarking شاید به گوش تان خورده باشد. این شرکت تحقیقات زیادی در زمینه لوازم آرایشی انجام می دهد و پس از مطالعات زیاد و نظرسنجی های متفاوت، نتایج این تحقیقات را در وبسایت خود منتشر می کند. این شرکت در تحقیقات اخیر خود روی بسته بندی لوازم آرایشی تمرکز کرده است و مواردی را بررسی کرده است. از جمله این که چه چیزهایی روی بسته بندی این لوازم بیشتر نظر مشتری را به خود جلب می کند و چه چیزهایی برایش اهمیت ندارد.
این تحقیقات که بر اساس نظرات هزار نفر از افراد صورت گرفته است، نشان می دهد که موارد زیر در قفسه فروشگاه یا مراکز خرید برای مشتریان مهم بوده است.
از نتایج این تحقیق چند چیز را متوجه می شویم:
برای مصرف کنندگان مهم است که زیبایی محصول به چه صورت باشد اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد، این است که محصول مناسب پوست آن ها هست یا خیر.
مصرف کننده می داند که دستورالعمل استفاده از محصول داخل بسته بندی محصول قرار دارد، اما ترجیح می دهد آن را روی بسته بندی لوازم آرایشی هم ببیند تا بتواند راحت تر برای خرید تصمیم بگیرد.