بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

شاپینگ بگ

در این مقاله سعی بر صحبت پیرامون بگ های تبلیغاتی نانوون و مصرف آن در اروپا علی الخصوص انگلستان و نگاهی به قیمت و آینده ی این محصول داریم.


ساک های پارچه ای که قابلیت چندین بار استفاده را دارند در انگلستان به عنوان ساک هایی برای زندگی معروف هستند و جایگزین ساک های کاغذی و نایلونی می باشند که اغلب از جنس کنواس یا مواد مصنوعی بافته شده هستند. درمقابل پلاستیک هایی که بعد از یک بار مصرف دور انداخته می شوند٬ بهره وری اقتصادی پایین تری در مقایسه با این محصول نیز دارند. شاپینگ بگ های تبلیغاتی قابلیت استفاده های متعددی از جمله در سوپر مارکت ها- لباس فروشی ها- هایپرمارکت ها و تمامی فروشگاه هایی که کالایی قابل حمل برای اشخاص را عرضه می نمایند دارد.

در انگلستان این ساک ها پارچه ای به قیمت بسیار جزیی 10 پنی و یا به صورت مجانی درقبال خرید کالا عرضه می گردد. بگ های نانوون بسیار با دوام و استاندارد است. بدین معنی که می توانید بارها و بارها از آن استفاده نمایید. با توجه به تغییرات نگران کننده گرمایش زمین رسالت اصلی این محصول دوستدار بودن محیط زیست و تجدید پذیری آن است.

این محصول به طور طبیعی تجزیه و بازیافت شده و بیشترین انگیزه ای که به دوستداران محیط زیست می دهند آن است که خسارت و ضرری به زمین وارد نمی کند.

شکل ظاهری ساک های تبلیغاتی چندبار مصرف اغلب متفاوت است. درApril 2012مارک اند اسپنسر از این محصول به صورت مجانی برای مشتریان استفاده کرد.

در سال های 1980و1990 کیسه های نایلونی پلی پروپیلن برای خرید مایحتاج روزانه در مغازه ها رشد و پیشرفت چشمگیری داشت و جایگزین بسته های کاغذی شدند.

در سال 1990 دولت ها در برخی کشورهای صنعتی شروع به اخذ مالیات در قسمت تولید و توزیع نایلون های تبلیغاتی کردند و از آن زمان تبلیغات مارک های بزرگ برای متوقف کردن استفاده از نایلون های پلاستیکی که خسارت های جبران نا پذیری به محیط زیست وارد می کنند شروع شد.

طراحی و چاپ استیکر

در یادداشت های پیشین با استیکر آشنا شدیم و به کارکرد و استفاده های گوناگون آن اشاره کردیم. دانستیم که یکی از مهم ترین و البته کاربردی ترین استفاده های استیکر، کاربرد و استفاده از آن در صنعت تبلیغات است.

تبلیغات خود گونه و انواع مختلف دارد که بستگی به ابزار تبلیغات (در این مورد استیکر و البته استیکر های شیشه ای و شیری رنگ چاپی)، متفاوت است. در این مقاله نگارنده قصد دارد به کاربرد استیکر در تبلیغات شهری بپردازد.

تبلیغات درون شهری

تبلیغات درون شهری خود به دو گونه ی تبلیغات متحرک و تبلیغات ایستا بخش می شود که استیکر در هر دو کاربرد دارد و مفید است. در ادامه به شرح کاربرد استیکر در تبلیغات ایستا و تبلیغات متحرک می پردازیم.

کاربرد استیکر در تبلیغات متحرک: تبلیغات متحرک از جمله تبلیغ های شهری است که جاذبه ی فراوانی دارد و البته جزو شیوه های تبلیغاتی گران قیمت است. این گونه نیز خود به دو گروه تبلیغ بر روی تاکسی و تبلیغ بر روی اتوبوس تقسیم می شود.

کاربرد استیکر در تبلیغات روی اتوبوس: یکی از کاربرد های استیکر، نصب آن بر روی اتوبوس است. شما می توانید با نصب استیکر بر روی شیشه یا بخشی از بدنه ی اتوبوس، برند، کالا و یا هر آنچه که قصد تبلیغ آن را دارید را در معرض نگاه و توجه عابر، مسافر و هر آن کس که با اتوبوس برخورد دارد قرار دهید.

کاربرد استیکر در تبلیغات بر روی تاکسی: امروزه بیش از هر زمان دیگری استیکر های ماشینی رواج پیدا کرده اند. تاکسی نیز هم چون اتوبوس می تواند کانون توجه و نگاه عابر و هزاران رهگذر، و البته مشتری احتمالی قرار بگیرد. به همین دلیل بخشی از تامین کننده ها نیز سعی می کنند با نصب استیکر بر روی ماشین، تا میزانی توجه و نگاه عابر ها را به برند و کالای خود معطوف کنند. با این حال به دلیل اندازه ی تاکسی، نصب استیکر بر روی آن، به اندازه ی نصب استیکر بر روی اتوبوس موثر نیست.

استیکر در تبلیغات ایستا

تبلیغات ایستا بخش دوم از تبلیغات درون شهری است. در این گونه ی تبلیغ، سوژه ی تبلیغ ایستا و این مخاطب یا هدف تبلیغ است که متحرک است. این روش تبلیغاتی به دلیل عدم تحرک، از اثرگذاری کم تری نسبت به تبلیغ متحرک برخوردار است. تبلیغ های ایستا نیز دسته های مختلفی دارند که استیکر در هر کدام می تواند موثر باشد.

نصب استیکر بر ویترین فروشگاه

ویترین فروشگاه از جمله مدیوم های تبلیغاتی مهم و موثری است که بیش از هر نقطه ی دیگری از فروشگاه در کانون دید و البته نقطه ی آسایش مشتری قرار دارد. با نصب استیکر بر شیشه و ویترین فروشگاه، می توانید به رایگان و با شیوه ای موثر، به تبلیغ و گسترش کالای خود بپردازید. البته شاید هم تمایل داشته باشید که برای نصب استیکر از ویترین دیگر فروشگاه ها استفاده کنید که رایگان نخواهد بود.

نصب استیکر بر درب ورودی فروشگاه

درب ورودی فروشگاه از نقطه های مهمی است که اثر گسترده ای بر تصمیم خرید مشتری دارد. شما می تواند با نصب استیکر بر روی شیشه ی فروشگاه، تا میزان قابل توجهی بر تصمیم خرید مشتری اثرگذار باشید.

نصب استیکر بر دیوار، استند و تابلو های تبلیغاتی

استند و تابلو های تبلیغاتی شهری از دیگر مدیوم های تبلیغاتی ایستا هستند که محل خوبی برای نصب استیکر شما به شمار می روند. از آن جایی که این مدیوم ها نسبت به مدیوم های ایستای قبلی گران تر هستند، به همین دلیل پیش از نصب استیکر اطمینان حاصل کنید که مدیوم مورد نظر در معرض دید مشتری، رهگذر و عابر های مورد نظر قرار داشته باشد.

نصب استیکر و برچسب بر کف پیاده رو

پیاده روی محل و خیابان های پر تردد از جمله نقطه های مهم و اثرگذار بر نصب و قرار دادن استیکر های چاپی شما هستند. از آن جایی که عموم مردم در هنگام پیاده روی به کف زمین نگاه دارند، نصب استیکر بر روی پیاده رو می تواند قدرت و پتانسیل بالایی برای جذب مشتری جدید و یا دست کم سر زبان انداختن نام تجاری و برند شما داشته باشد.

در پایان فراموش نکنید که تنها طراحی، چاپ و نصب استیکر مهم نیست. مهم این است که استیکر در محل، زمان و موقعیت مناسبی نصب شود تا بتواند مشتری و مخاطب هدف مورد نظر را جذب کند.

برای دانلود فایل مقاله ی «استیکر، استیکر چاپی و تبلیغات شهری»، بر لینک زیر کلیک کنید.

فایل مقاله ی «استیکر، استیکر چاپی و تبلیغات شهری».

طراحی و چاپ کاتالوگ و بروشور

از یادداشت های پیشین به یاد داریم که کاتالوگ ابزار، متد و روشی برای تبلیغات و اطلاع رسانی شرکت به مشتری است. هم چنین در یادداشت ها به کاربرد کاتالوگ، چیستی آن، انواع کاتالوگ، کاتالوگ آنلاین، کاتالوگ آفلاین و هر آن چه که به کاتالوگ، طراحی کاتالوگ، چاپ کاتالوگ و پخش کاتالوگ مربوط است، پرداختیم.

اگر به یاد داشته باشید، در بخشی از مقاله ی مربوط به کاتالوگ، نگارنده نکته ای مهم و متاسفانه مغفول مانده از توجه را خاطر نشان کرد که این مقاله می کوشد تا نکته ی یاد شده را بسط و گسترش دهد.


نکته چه بود؟ بر خلاف آن چه که عموم مردم تصور می کنند، کاتالوگ و بروشور تفاوت های عمده ای با هم دارند که در این مقاله به آن می پردازیم.

پس از مطالعه ی آن چه یاد شد، نخستین پرسشی که به ذهن خواننده می آید، این است که کاتالوگ و بروشور چه کاربردی دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز می سازد.

در ادامه به بیان تفاوت های کاتالوگ و بروشور می پردازیم.

کاتالوگ چه کاربردی دارد؟

کاتالوگ به طور معمول برای معرفی کالا، سرویس و هر آن چه که یک سازمان عرضه می کند به کار می رود. در بیانی دیگر کاتالوگ بیشتر جنبه ی اطلاع رسانی به منظور بازاریابی و مارکتینگ را دنبال می کند تا اطلاع رسانی به منظور کمک به مخاطب و مصرف کننده. با بیان جمله ی بالا باید تا حدودی متوجه کاربرد بروشور و در نتیجه تفاوت آن با کاتالوگ شده باشید.

طراحی و چاپ کاتالوگ باید با هدف آن منطبق و سازگار باشید. به این معنا که طراحی و چاپ کاتالوگ باید با انگیزه ی بیشینه ساختن آگاهی مشتری از برند، کالا و سرویس سازمان، بیشینه ساختن جذب مشتری و در نهایت بیشینه ساختن خرید از سازمان توسط مشتری انجام شود.

پس لازم است طراحی کاتالوگ، زیبا، جذاب، معتبر، چشم گیر و نافذ باشد.

از نگارنده به یاد داشته باشید که: کاتالوگ باید مشتری را ترغیب کند تا کاتالوگ را بردارد و مطلب های آن را مطالعه کند.

بروشور چه کاربردی دارد؟

بروشور هم چون کاتالوگ، از سازه های تبلیغاتی به شمار می رود با این تفاوت که هم چون کاتالوگ، هدف عمده ی آن جذب مشتری به میزان محسوس نیست.

اگر کاتالوگ با طراحی جذاب و چشم گیر سعی در قاپیدن مشتری دارد، بروشور از راه اطلاع رسانی و افزایش آگاهی به این مهم دست می یابد. در زبانی دیگر، کاتالوگ مسیری مستقیم و بروشور مسیری نامستقیم برای جذب و افزایش مشتری دارند.


اگر بخواهیم به زبانی ساده و روشن صحبت کنیم، باید بگوییم که بروشور صرفا نوعی دفترچه راهنما است که می کوشد تا اطلاعات و داده های مورد نیاز مصرف کننده برای استفاده از کالا را به او یاد آور شود و دستور کاری برای چگونگی بهره مند شدن از کالا و سرویس های سازمان به او ارائه دهد.

هم چون کاتالوگ، لازم است تا در طراحی بروشور هم نکته هایی منطبق و سازگار با هدف آن رعایت شوند که در مطلب زیر به آن ها می پردازیم.

در طراحی و چاپ بروشور سعی کنید هدف و تمرکز خود را بر روی اطلاع رسانی، نحوه ی استفاده از کالا و سرویس، نکته های فنی، بهداشتی، آموزشی و نگهداری، متوجه سازید.

در پایان این نکته را از نگارنده به یاد داشته باشید که مخاطب و مصرف کننده باید با خواندن و مطالعه ی یکباره ی بروشور کالا و سازمان شما، به همه ی آن چه که برای استفاده ی هرچه بهتر از کالا و سرویس سازمان نیاز دارد، دست پیدا کند که اگر چنین نباشد، باید گفت که بروشور نتوانسته هدف خود را محقق سازد. پس در طراحی و چاپ کاتالوگ، تبلیغات و در طراحی و چاپ بروشور، اطلاع رسانی را مد نظر قرار دهید.

برای دانلود فایل مقاله ی «کاتالوگ و بروشور چه تفاوتی دارند؟»، بر لینک زیر کلیک کنید.

فایل مقاله ی «کاتالوگ و بروشور چه تفاوتی دارند؟».