بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

آیا کیسه و بسته بندی برنج بر میل به خرید مشتری اثر گذار است؟


یکی از چالش و دغدغه هایی که شرکت های چاپ, تبلیغات و بسته بندی مواد غذایی همواره با آن دست به گریبان هستند, چالش عدم تمایل و رغبت تولید کننده های برنج به استفاده از کیسه برنج و بسته بندی های صنعتی, طراحی شده و سفارشی است. بیشتر تولید کننده های برنج هنوز به این دریافت ومهم دست نیافته اند که صرف هزینه برای کیسه ی برنج نه تنها بی فایده نیست, که ارزش های بی مانند و پایداری را برای تولید کننده برنج ایجاد می کند که در بلند مدت به سود آوری هر چه بیشتر سازمان منتهی می گردد. این مقاله قصد دارد تا به چرایی استفاده از بسته بندی و کیسه ی برنج بپردازد.

چرا از کیسه برنج سفارشی استفاده کنیم؟
حفظ نام و برند تجاری: با استفاده از کیسه برنج سفارشی, شما در اصل به تداوم و ماندگاری برند و نام تجاری خود در ذهن خریدار کمک کرده اید. در بلند مدت نام و برند برنج شما همواره در ذهن و توجه مشتری خواهد بود و احتمال مراجعه ی بعدی مشتری به شما بیشتر می شود.
2. بازار آشفته و تعدد تولید کننده و دلال: همان گونه که می دانیم امروز بر خلاف گذشته که انحصار تولید و پخش برنج در دسترس محدود بازیگر های کلان بود, امروز ولی با رشد جمعیت, جهانی سازی و گسترش فناوری, دلال و تامین کننده های برنج افزایش یافته اند و حفظ برند و نام تجاری بیش از پیش مهم و موثر می نماید. با استفاده از کیسه برنج های طراحی شده, سفارشی و کیسه برنج های صنعتی و ماشینی, با قدرت بیشتری در بازار برنج حضور خواهید داشت و کسی نمی تواند به راحتی به قلمرو کسب و کار برنج شما تخطی کند.

٣. فرض کنیم شما نه تولید کننده ی کلان برنج که دلال خرد هستید. شما نیز می توانید با استفاده از کیسه برنج طراحی شده و سفارشی, برند برنج خود را ایجاد و اقدام به پخش برنج در بازار کنید. پس مشخص می شود که استفاده از طراحی و کیسه برنج های صنعتی و ماشینی, نه تنها برای تامین کننده ی بزرگ برنج که برای دلال های ساده هم می تواند ارزش آفرین و راه گشا باشد.
4. احترام نهادن به نگاه و سلیقه ی مشتری: فراموش نکنید که تولید کننده و فروشنده، نه کالا که ارزش را به مشتری می فروشند و مشتری نیز به ارزش و سلیقه بیش از کالا بها می دهد. در شرایط یکسان، در نهایت کالایی منتخب و گزیده ی مشتری خواهد بود که بسته بندی، طراحی، جلد و چاپ زیبا و مورد پسند تری نسبت به نمونه های هم سان داشته باشد. هر چه طراحی و بسته بندی کالا و برنج شما زیبا و مناسب تر باشد، به طور قطع برای مشتری ارزش و بهای بیشتری خواهد داشت و مشتری نیز به دنبال آن ارزش و هزینه ی بیشتری برای آن صرف خواهد کرد.

با این حال این مورد نیز در شرایط مختلف، بازتاب های متفاوتی دارد. برای نمونه، باید اطمینان حاصل کنید که بسته بندی، طراحی و چاپ کیسه برنج، به اندازه ای برای مشتری و خریدار برنج، هزینه بر نباشد که تمایل وی به خرید کیسه برنج و برنج با کیسه های صنعتی را کاهش دهد. برای حل این چالش می توانید مطالعه ای بر بازار و گروه مشتری های خود انجام دهید. اگر مشتری های شما برای طراحی، چاپ و بسته بندی بیش از اندازه و نرم معمول ارزش قائل هستند، مانعی ندارد که شما هم ارزش و بهای بیشتری صرف طراحی، چاپ و بسته بندی کیسه برنج و کالا نمایید. در شرایط مخالف مشخص است که داستان نیز روندی دیگر طی می کند.
در نهایت اطمینان حاصل کنید که بسته بندی کالا و کیسه ی برنج بتواند کالا ی شما را از دیگر رقیب ها متمایز کند، برای مشتری و مصرف کننده مقرون به صرفه باشد، متناسب با سلیقه و نیاز مشتری طراحی شده باشد و با رفتار و سلیقه ی او برای خرید منطق باشد. این جمله را از نگارنده به یاد داشته باشید که «یک بسته بندی معقول، زیبا، با دوام، ماندگار و با قیمت مناسب، بار ها بهتر از بسته بندی جذاب، چشم نواز، درخشان ولی گران قیمت است».
برای دانلود فایل مقاله ی «آیا کیسه و بسته بندی برنج بر میل به خرید مشتری اثر گذار است؟»، بر لینک زیر کلیک کنید.
فایل مقاله ی «آیا کیسه و بسته بندی برنج بر میل به خرید مشتری اثر گذار است؟».
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.