بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

بسته بندی با کاغذ کرافت

صنعت بسته بندی همواره در حال پیشرفت است و تولید کنندگان تمام تلاششان را می کنند تا از بهترین مواد و به صرفه ترین آن ها استفاده کنند. یکی از مواردی که استفاده از آن در صنعت بسته بندی هم به صرفه است و هم از محصول محافظت می کند، کاغذ کرافت است. کاغذ کرافت کاغذی ست که مقاومت بالایی دارد. این کاغذ که در رنگ های قهوه ای یا سفید وجود دارد، نسبت به کاغذ های دیگر از مقاومت بالاتری در برابر پاره شدن و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. این ویژگی کاغذ کرافت باعث شده است که در صنعت بسته بندی کاربرد زیادی داشته باشد و برای انواع بسته بندی مانند بسته بندی مواد غذایی، ساک های تبلیغاتی، بسته بندی هدایا و... استفاده شود.

استفاده از کاغذ کرافت

کاغذ کرافت ها بر اساس نوع گرماژی که دارند به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند. در ادامه مطلب به بررسی هر کدام از کاغذ های کرافت و نوع کاربردی که دارند، اشاره خواهیم کرد.

کاغذ کرافت 40 گرمی

سبک بودن این دسته از کاغذ کرافت یک مزیت محسوب می شود و برای بسته بندی میوه، الگوی خیاطی، کاغذ های بیمارستانی و کاغذ های مورد نیاز برای دستگاه های اتوکلاو مناسب هستند. این کاغذ ها در برابر رطوبت و نفوذ پذیری هوا مقاومت می کنند و زمانی که شما برای میوه ها از این کاغذ استفاده می کنید، باعث تازگی و ماندگاری بالاتر محصولات می شوند.

کاغذ کرافت های 70 تا 140 گرمی

کاغذ کرافت با این گرماژ ها برای ساخت انواع پاکت، ساک دستی، بسته بندی پوشاک، بسته بندی مواد غذایی، لمینیت و... مناسب هستند. استفاده از این کاغذ های چند ویژگی دارد که در سایر کاغذ ها کمتر قابل مشاهده است. کاغذ کرافت مقاومت مکانیکی بالایی دارد، قدرت جذب بالایی دارد و زمانی که شما برای انواع بسته بندی ها استفاده می کنید، در برابر پاره شدن مقاومت می کنند. برای این که از قیمت کاغذ کرافت در گرماژ های متفاوت مطلع شوید، روی لینک زیر کلیک کنید.

این کاغذ ها به دلیل ارزان بودن مواد اولیه، برای استفاده در مصارف مختلف به صرفه هستند. در ضمن برای حفظ محیط زیست هم مناسب اند چون قابل تجزیه شدن و قابل بازیافت هستند. کاغذ کرافت برای بسته بندی از کیسه پلاستیکی مناسب ترند و شما برای تولید کاغذ کرافت هزینه کمتری نسبت به کیسه پلاستیکی پرداخت می کنید.



زمانی که شما به عنوان یک تولید کننده برای بسته بندی محصولات تان از کاغذ کرافت استفاده می کنید، در واقع کارتان را شیک تر و با بسته بندی مقاوم تر به مشتری تحویل می دهید و مشتری قدردان اهمیت شما به نوع بسته بندی خواهد بود و متوجه می شود که حفظ محیط زیست برای شما مهم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.