بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

بهترین های چاپ

معرفی بهترین خدمات چاپی

تبلیغات با ساک خرید

کالاها و هدایای تبلیغاتی می تواند نقش مهمی در بدست آوردن مشتریان جدید ایفا کند، یکی از هدایای تبلیغاتی که معمولا مشتری ها از دریافت رایگان آن لذت می برند ساک تبلیغاتی است. حتی زمانی که در یک نمایشگاه یا همایش می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به کسب و کار خود در اختیار مخاطب بگذارید می توانید بروشور تبلیغاتی خود را در این نوع ساک های تبلیغاتی قرار داده و علاوه بر تبلیغ و معرفی برند خود، ساک خرید هم به مشتریان خود هدیه دهید.

این روش قابل انعطاف برای هدایای تبلیغاتی می تواند تجارت پرمنفعتی باشد زیرا شما با یک تیر، دو نشان را زده اید. در واقع با این کار علاوه بر تبلیغات، به مشتری این حس را منتقل می کنید که جزئی از شماست و این احساس ارتباط صمیمی با یک برند معتبر مشتری را نسبت به شما وفادار می کند.

حتما شنیده اید که به ساک تبلیغاتی اصطلاحا "بیلبورد همراه" نیز گفته می شود. این اصطلاح بدین معناست که شما با چاپ برند خود و تبلیغات روی ساک تبلیغاتی می توانید با صرف هزینه ای مقرون به صرفه و از طریق مشتریان وفادار خود تبلیغات گسترده ای را داشته باشید.

ساک های تبلیغاتی پارچه ای قابلیت چندین بار استفاده را دارند جایگزین مناسبی برای ساک های کاغذی و نایلونی می باشند. با توجه به تغییرات نگران کننده گرمایش زمین یکی از مزایای خوب این نوع ساک تبلیغاتی این است که دوست دار محیط زیست می باشد و تجدید پذیر است.



ساک خرید تبلیغاتی بسیار با دوام و استاندارد بوده و قابلیت استفاده در موارد بسیار زیادی از جمله در سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها، لباس فروشی ها، و تمامی فروشگاه هایی که  کالای قابل حمل  برای  مشتری را عرضه کنند دارد.

برای چاپ روی ساک پارچه ای اول از همه باید توجه داشته باشید که این کالای قابل حمل که بسیار کاربردی نیز می باشد در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و طرح تبلیغاتی شما روی آن اولین چیزی است که مخاطب از شما می بیند، پس انتخاب یک طرح جذاب و عالی گامی بسیار موثر است. 


جهت دانلود فایل مقاله "تبلیغات با ساک خرید" روی لینک زیر کلیک کنید:
تبلیغات با ساک خرید.pdf

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.